Onze collega's van de klantenservice krijgen veel vragen over de gang van zaken tijdens de Corona lockdown die in Nederland is afgekondigd vanaf 15 december. Hoe zit het met onze smartshops en webshop? Om antwoord te geven op deze vraag: Wij gaan voorlopig zo veel als mogelijk door!
Zolang we in ons magazijn op een veilige manier verder mogen en kunnen werken, blijven we webshop bestellingen inpakken en uitsturen. Elke ochtend bespreken we de situatie, wordt er indien nodig bijgestuurd, en stellen we actieplannen op in het belang van ieders gezondheid.
Update: Onze fysieke winkel in Roermond blijft geopend, maar wel in de tijdelijke vorm van een afhaalpunt. Dat betekent dat je wel jouw online bestelling aan de deur in Roermond kunt afhalen, maar dat je helaas niet meer naar binnen mag om te winkelen. We werken momenteel dus alleen met online geplaatste bestellingen. Hoe dit in z'n werk gaat, lees je hieronder.
Onze fysieke winkel in Maastricht is helaas geheel gesloten vanaf 21 december 2020 16:00 uur t.m. 8 februari 2021. Dat wil zeggen dat je jouw pakketje helaas ook niet meer kunt komen ophalen in Maastricht. Je kunt jouw pakketje wel laten opsturen naar jouw gekozen (thuis)adres.
Kom je normaliter graag winkelen bij ons? Dan bieden we momenteel deze methode voor onze fysieke winkel in Roermond: Plaats jouw bestelling online in onze webshop, dit kan zelfs op je smartphone live voor onze deur. Kies voor de optie: Ophalen bij één van onze winkels en kies dan Sirius Smartshop Roermond als afhaallocatie (nogmaals: Sirius Smartshop Maastricht is vanaf 21-1-2020 16:00 t.m. 08-02-2021 gesloten voor afhaal). Je kunt daarna direct online betalen, of kiezen voor betalen in de winkel. Vervolgens verzamelen onze collega’s jouw product(en) en krijg je deze uitgereikt via de afhaalbalie aan onze voordeur in Roermond. Handig en veilig. Let op: Het is dus noodzakelijk om een online bestelling te plaatsen!
De bestellingen in onze webshop die verzonden worden, worden ook tijdens deze periode op de dag dat wij jouw betaling ontvangen door onze collega’s klaargemaakt en meegegeven aan de bezorgdienst. Je ontvangt alle artikelen discreet en veilig op het door jou gekozen adres, hieraan verandert in deze periode niets. Door drukte bij de bezorgdienst kan de levering van je bestelling echter langer duren dan gewoonlijk. Houd de track&trace van de bezorgdienst in de gaten voor de verwachte levertijd.
Bekijk de track&trace informatie, voor je met onze klantenservice gaat bellen, indien je pakketje nog niet geleverd is op het beloofde tijdstip. Eventuele vertragingen in de bezorging, hebben natuurlijk helaas alles te maken met deze hectische en bizarre periode waarin we allemaal leven. We hopen dan ook op je begrip hiervoor.
Houd rekening met de wetgeving van het land waar je je bestellingen naartoe wil laten sturen. Onze webshop is onderhevig aan de Nederlandse wet.
Door op Doorgaan te klikken, bevestig je dat je 18 jaar of ouder bent en dat je notie hebt genomen van en akkoord bent met onze waarschuwing betreffende de van toepassing zijnde wetgeving.
Je kunt in onze webshop gewoon bestellen.
Wij behandelen je bestelling met de grootste zorg.
Actuele status m.b.t. onze fysieke Sirius Smart Shops
in Roermond NL Zwartbroekstraat 35
en Maastricht NL Oude Tweebergenpoort 7A
Check ons Corona nieuws voor de laatste updates.
Hartelijk Dank voor je vertrouwen in ons!